Little Man Tate Nederlands Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Little Man Tate Nederlands Forum

www.littlemantate.co.uk
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 ticket touts

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bijou

Bijou


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 37
Localisation : dordrecht
Registration date : 05-12-06

ticket touts Empty
BerichtOnderwerp: ticket touts   ticket touts Emptyza 17 feb - 16:24

ik ken de goeie nederlandse benaming hier niet voor maar ik denk dat iedereen toch wel weet waar ik t over heb. Van die lui die dan kaarten gaan kopen voor een concert van bv Arctic Monkeys of Kaiser Chiefs waar ze helemaal niet heen willen om de kaarten voor grof geld te verkopen op marktplaats ofzo. Door dat soort ***** vissen fans achter t net als ze een kaartje willen kopen. Ik had t de vorige keer dat AM in nederland speelde en nou vandaag weer toen ik kaarten voor KC wilde kopen. Sta ik daar vroeg bij dat gwk flipt/crasht de computer en ga ik weer naar huis zonder kaarten! En dan zie je van die sites als easytickets ofzo die gewoon bestellingen tot 8kaarten aannemen! terwijl er voor allebei die concerten een limiet van 2 kaarten pp was! Bij kassa hadden ze zaterdag een kerel te gast van zo'n website en die zat ( niet met zoveel woorden natuurlijk) te vertellen dat ie dan een heleboel kaarten opkoopt voor ze in de voorverkoop gaan voor iets meer dan de normale prijs en dan de prijs flink omhoog gooit als ie ze op zn website zet!
Die AM kaarten waren 30euro in de voorverkoop ik heb ze zien staan voor 200!! Dr moet echt wat aan gedaan worden want ik ben t zwaaaaaar zat allemaal!

DAMN TOUTS!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/bijoutje
reappearance




Aantal berichten : 90
Leeftijd : 94
Localisation : Peru
Registration date : 13-07-06

ticket touts Empty
BerichtOnderwerp: Re: ticket touts   ticket touts Emptyma 19 feb - 2:05

Mee eens, het is echt hard bussiness daar met die gewilde kaarten, het zijn net huisjesmelkers of onderverhuurders. Bah.


En? Kan je der heen? Heb je kaarten die 200 euro waard zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bijou

Bijou


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 37
Localisation : dordrecht
Registration date : 05-12-06

ticket touts Empty
BerichtOnderwerp: Re: ticket touts   ticket touts Emptyma 19 feb - 3:14

nee geen 200euro AM kaarten voor mij. Heb alleen maar een kaartje gekocht voor Kaiser chiefs (helemaal officieel via ticketmaster in combinatie met t album, alles bijelkaar 50euro) maar die heb ik ook voor 150euro zien staan. En die gasten die ze op marktplaats zetten en dan lekker iedereen laten bieden. Die zullen ook wel n paar 100 euro per kaartje krijgen uitendelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/bijoutje
Gesponsorde inhoud





ticket touts Empty
BerichtOnderwerp: Re: ticket touts   ticket touts Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ticket touts
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Little Man Tate Nederlands Forum :: Koetjes en kalvjes-
Ga naar: