Little Man Tate Nederlands Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Little Man Tate Nederlands Forum

www.littlemantate.co.uk
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 3 voor 12 concert van de week!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bijou

Bijou


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 37
Localisation : dordrecht
Registration date : 05-12-06

3 voor 12 concert van de week! Empty
BerichtOnderwerp: 3 voor 12 concert van de week!   3 voor 12 concert van de week! Emptydo 15 maa - 7:43

Ik zat net de nieuwe tv gids voor volgende week door te bladeren en wat zie ik: LMT staring back at me!! Een Klein plaatje (die ene waar Maz met zn vinger in zn neus staat) en dit: Ze zijn jong,komen uit Sheffield en houden van voetbal ,meisjes en feestjes. Meer heb je kennelijk niet nodig om een band te beginnen. Het concert van Little Man Tate op London Calling 2006 is dagelijks te zien om 20.00 op 3voor12/central via de pc of digitale tv.
cheers
ik ga kijken!! gtst doet t maar even zonder mij:)


vanaf zondag!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/bijoutje
Bijou

Bijou


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 37
Localisation : dordrecht
Registration date : 05-12-06

3 voor 12 concert van de week! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 voor 12 concert van de week!   3 voor 12 concert van de week! Emptyzo 18 maa - 13:44

hmpf Sad lekkere concert registratie zeg.. ze hebben 45 minuten zo verknipt dat t in een krap half uurtje past. En Down On Marie is dr gewoon maar helemaal uitgeknipt! ik zeg t maar weer eens 3voor12 ZUIGT!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/bijoutje
reappearance




Aantal berichten : 90
Leeftijd : 94
Localisation : Peru
Registration date : 13-07-06

3 voor 12 concert van de week! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 voor 12 concert van de week!   3 voor 12 concert van de week! Emptywo 21 maa - 7:01

Oi!

Niet waar! (Ghehehe I predict a Riot )
Ja ok, ze moeten het kort houden

3voor12 zondag-
Aangekondigd door mister Ben Kamsma himself!!!!
lol, mijn huisgenoten heb er wel van genoten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bijou

Bijou


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 37
Localisation : dordrecht
Registration date : 05-12-06

3 voor 12 concert van de week! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 voor 12 concert van de week!   3 voor 12 concert van de week! Emptywo 21 maa - 9:28

ze moeten t kort houden?! In hun online tv gids stond een uur ingepland voor het condert van de week! Dus waar slaaaaaat t op dat ze verknippen tot barely n half uur?!

zondag avond was wel cool alleen die aankondiging: Ze hebben een hele goeie debuut plaat gemaakt: Man I Hate Your Band Question Question Question volgens mij heet ie toch echt About What You Know..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/bijoutje
Gesponsorde inhoud





3 voor 12 concert van de week! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 voor 12 concert van de week!   3 voor 12 concert van de week! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
3 voor 12 concert van de week!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Little Man Tate Nederlands Forum :: LMT Media-
Ga naar: