Aantal berichten : 90 Leeftijd : 93 Localisation : Peru Registration date : 13-07-06
Onderwerp: Hoe heb je LMT leren kennen? di 21 nov - 15:18
Wij zijn Nederlands en zij komen uit Sheffield...
Hoe kennen jullie de band eigenlijk? Internet? Van horen praten? Andere forums?
Bijou
Aantal berichten : 126 Leeftijd : 36 Localisation : dordrecht Registration date : 05-12-06
Onderwerp: Re: Hoe heb je LMT leren kennen? ma 11 dec - 4:33
good old myspace! weet eigenlijk niet eens waarom zij wel zijn blijven hangen en de rest van de myspace bandjes niet..
reappearance
Aantal berichten : 90 Leeftijd : 93 Localisation : Peru Registration date : 13-07-06
Onderwerp: Re: Hoe heb je LMT leren kennen? ma 11 dec - 8:53
Bijou schreef:
good old myspace! weet eigenlijk niet eens waarom zij wel zijn blijven hangen en de rest van de myspace bandjes niet..
Hebben ze je gecomment misschien?
Bijou
Aantal berichten : 126 Leeftijd : 36 Localisation : dordrecht Registration date : 05-12-06
Onderwerp: Re: Hoe heb je LMT leren kennen? ma 11 dec - 8:58
hmm ja kan wel, owjah ik zag dat ze in paradiso en rotown zouden spelen en toen ben ik maar is gaan kijken:D en t was heeeeeeel leuk!
dabilox
Aantal berichten : 3 Registration date : 17-12-06
Onderwerp: Re: Hoe heb je LMT leren kennen? zo 21 jan - 4:59
ik heb de meeste van mijn nu favorite bands te danken aan een ventje die "Q" heet, hij zat op het Arctic Monkeys forum en was helemaal weg van LMT dus heb ik even naar hun geluisterd en toen was ik ook helemaal verliefd:oops:
thefonz
Aantal berichten : 27 Leeftijd : 33 Registration date : 02-09-06
Onderwerp: Re: Hoe heb je LMT leren kennen? do 25 jan - 7:33
Ja van The Music in my head festival waar ik toevallig 2 kaarten voor had gewonnen.. anders had ik ze niet gekend denk ik!
reappearance
Onderwerp: Re: Hoe heb je LMT leren kennen? do 25 jan - 17:18
thefonz schreef:
Ja van The Music in my head festival waar ik toevallig 2 kaarten voor had gewonnen.. anders had ik ze niet gekend denk ik!
Jij had ook kaarten gewonnen??? Lol Ps... The Fonz,... dat is toch niet van Lucky Fonz III?
thefonz
Aantal berichten : 27 Leeftijd : 33 Registration date : 02-09-06
Onderwerp: Re: Hoe heb je LMT leren kennen? zo 28 jan - 7:50
Museumgast schreef:
thefonz schreef:
Jij had ook kaarten gewonnen??? Lol Ps... The Fonz,... dat is toch niet van Lucky Fonz III?
Nee ken de band ook niet echt.. Singer songwriter toch..? Ja ik heet gewoon fons enThe Fonz is van happy days!
reappearance
Onderwerp: Re: Hoe heb je LMT leren kennen? zo 28 jan - 12:16
thefonz schreef:
Museumgast schreef:
thefonz schreef:
Nee ken de band ook niet echt.. Singer songwriter toch..? Ja ik heet gewoon fons enThe Fonz is van happy days!
Oh Happy Days! Whahaha ok, dan weet ik dat ook weer
reappearance
Onderwerp: Re: Hoe heb je LMT leren kennen? vr 16 feb - 11:15
Ik wijk inmiddels wel een beetje af van het onderwerp...
Bijou
Onderwerp: Re: Hoe heb je LMT leren kennen? za 17 feb - 3:27
dabilox schreef:
ik heb de meeste van mijn nu favorite bands te danken aan een ventje die "Q" heet, hij zat op het Arctic Monkeys forum en was helemaal weg van LMT dus heb ik even naar hun geluisterd en toen was ik ook helemaal verliefd:oops:
Q said its true:) haha! die gast is volgens mij mod op t engelse lmt forum..
Laatst aangepast door op di 17 apr - 3:15; in totaal 1 keer bewerkt
Anna
Aantal berichten : 8 Registration date : 09-04-07
Onderwerp: Re: Hoe heb je LMT leren kennen? ma 9 apr - 4:06
London Calling Toen had ik hun toegevoegt op myspace, comments over en weer! Verder niks eignelijk, toen crashde mijn computer, en toen die het wer tijd vond ik het tijd wat muziek va nze te downloaden, nar drei nummer te hebben gedownload zei ik tegen iemand dat ik de cd ging kopen die vervolgens zei dat ze in de melkweg kwamen, dus ik heb toen de cd + kaartjes gekocht, en ik ben helemaal weg van de cd!! en ik heb een paar losse nummers!
reappearance
Onderwerp: Re: Hoe heb je LMT leren kennen? wo 11 apr - 4:27
Anna schreef:
London Calling Toen had ik hun toegevoegt op myspace, comments over en weer! Verder niks eignelijk, toen crashde mijn computer, en toen die het wer tijd vond ik het tijd wat muziek va nze te downloaden, nar drei nummer te hebben gedownload zei ik tegen iemand dat ik de cd ging kopen die vervolgens zei dat ze in de melkweg kwamen, dus ik heb toen de cd + kaartjes gekocht, en ik ben helemaal weg van de cd!! en ik heb een paar losse nummers!
En zo gaat het balletje draaien! Grappig verhaal
Welkom op ons forum trouwens Anna!
Anna
Aantal berichten : 8 Registration date : 09-04-07
Onderwerp: Re: Hoe heb je LMT leren kennen? za 14 apr - 11:10