Little Man Tate Nederlands Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Little Man Tate Nederlands Forum

www.littlemantate.co.uk
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De tweede tour, wie is er bij geweest?

Ga naar beneden 
+2
thefonz
reappearance
6 plaatsers
AuteurBericht
reappearance




Aantal berichten : 90
Leeftijd : 94
Localisation : Peru
Registration date : 13-07-06

De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty
BerichtOnderwerp: De tweede tour, wie is er bij geweest?   De tweede tour, wie is er bij geweest? Emptywo 20 sep - 5:52

En wat vonden jullie ervan?
Terug naar boven Ga naar beneden
thefonz

thefonz


Aantal berichten : 27
Leeftijd : 34
Registration date : 02-09-06

De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tweede tour, wie is er bij geweest?   De tweede tour, wie is er bij geweest? Emptydi 26 sep - 8:07

Het was gaaf! Ik was in Paradiso... beetje kort jammer genoeg... maar het was goed!! Ik heb met Jon in de mic gezongen.!! (Down On marie:P)

Ik was ook bij The Music in My head toen ze daar waren! Voor het eerst in Nederland! Was erg goed!! wel langer als in Paradiso!!


Top Band!
Terug naar boven Ga naar beneden
nielsholgerson3000

nielsholgerson3000


Aantal berichten : 24
Leeftijd : 35
Registration date : 01-10-06

De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tweede tour, wie is er bij geweest?   De tweede tour, wie is er bij geweest? Emptyzo 1 okt - 14:02

Ik was in Rotown, was erg vet! kende ieder nummer behalve European Girl Surprised
Heb ook meegezongen door de mic en naja, publiek vondhet wel leuk geloof ik Smile inc ik.

daarna nog wat fotos en een praatje, zéér toffe band, en ook de bandmembers persoonlijk!!
Terug naar boven Ga naar beneden
thefonz

thefonz


Aantal berichten : 27
Leeftijd : 34
Registration date : 02-09-06

De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tweede tour, wie is er bij geweest?   De tweede tour, wie is er bij geweest? Emptyma 2 okt - 7:15

nielsholgerson3000 schreef:
Ik was in Rotown, was erg vet! kende ieder nummer behalve European Girl Surprised
Heb ook meegezongen door de mic en naja, publiek vondhet wel leuk geloof ik Smile inc ik.

daarna nog wat fotos en een praatje, zéér toffe band, en ook de bandmembers persoonlijk!!

Ja European Lover is een gaaf nummer!! Ja jammer dat het in Paradiso niet zo lang was! Hoeveel nummers speelden ze in Rotown? En ze waren toen ook gelijk weg bij ons.. dat was ook jmmr.. maar daarna nog bij The Infadels naar binnen gegaan! Was ook mooie show!
Terug naar boven Ga naar beneden
nielsholgerson3000

nielsholgerson3000


Aantal berichten : 24
Leeftijd : 35
Registration date : 01-10-06

De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tweede tour, wie is er bij geweest?   De tweede tour, wie is er bij geweest? Emptyma 2 okt - 14:36

waren 8 nummers, en half uur; was dus wel hetzelfde als in amsterdam allemaal, behalve dat ze daarna nog ff kwamen praten enzo Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
thefonz

thefonz


Aantal berichten : 27
Leeftijd : 34
Registration date : 02-09-06

De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tweede tour, wie is er bij geweest?   De tweede tour, wie is er bij geweest? Emptydi 3 okt - 12:47

nielsholgerson3000 schreef:
waren 8 nummers, en half uur; was dus wel hetzelfde als in amsterdam allemaal, behalve dat ze daarna nog ff kwamen praten enzo Very Happy

ja echt heel kort!!
in T Paard was het langer (denk ik toch) (al tijd geleden wel)
Terug naar boven Ga naar beneden
nielsholgerson3000

nielsholgerson3000


Aantal berichten : 24
Leeftijd : 35
Registration date : 01-10-06

De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tweede tour, wie is er bij geweest?   De tweede tour, wie is er bij geweest? Emptydi 3 okt - 14:06

HMM, maak me maar jaloers!! haha, ik wilde toen wel; maar ik kon niet
was erg jammer, en toen bleek dat ik in paradiso ook al niet kon ontplofte ik bijna Razz

gelukkig kwam ik erachter dat ze ook in rotown de dag erna kwamen, want kon ik lekker toch nog Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
thefonz

thefonz


Aantal berichten : 27
Leeftijd : 34
Registration date : 02-09-06

De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tweede tour, wie is er bij geweest?   De tweede tour, wie is er bij geweest? Emptywo 4 okt - 9:00

nielsholgerson3000 schreef:
HMM, maak me maar jaloers!! haha, ik wilde toen wel; maar ik kon niet
was erg jammer, en toen bleek dat ik in paradiso ook al niet kon ontplofte ik bijna Razz

gelukkig kwam ik erachter dat ze ook in rotown de dag erna kwamen, want kon ik lekker toch nog Very Happy

Ja ik wist helemaal toen nog niet wie ze waren,.. Ik had 2 kaarten gewonnen! Kende alleen Editors die er ook waren!
Terug naar boven Ga naar beneden
reappearance




Aantal berichten : 90
Leeftijd : 94
Localisation : Peru
Registration date : 13-07-06

De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tweede tour, wie is er bij geweest?   De tweede tour, wie is er bij geweest? Emptyvr 6 okt - 6:41

Editors...

Galmt hier door the back room... oh shit moet weer naar colege NU! ...ben ik weer eens te laat~
Terug naar boven Ga naar beneden
Daantjuh




Aantal berichten : 9
Registration date : 01-09-06

De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tweede tour, wie is er bij geweest?   De tweede tour, wie is er bij geweest? Emptyvr 6 okt - 7:55

Ik vond het echt super tof!! Smile
Heeft er iemand trouwens nog leuke foto's?
Terug naar boven Ga naar beneden
nielsholgerson3000

nielsholgerson3000


Aantal berichten : 24
Leeftijd : 35
Registration date : 01-10-06

De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tweede tour, wie is er bij geweest?   De tweede tour, wie is er bij geweest? Emptydo 12 okt - 3:32

Hmm, ik zit nu op school... maar heb misschien nog wel foto's van rotown optreden...

Ik zal thuis eens keertje kijken of ik wat leusk kan posten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasper




Aantal berichten : 7
Registration date : 06-09-06

De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tweede tour, wie is er bij geweest?   De tweede tour, wie is er bij geweest? Emptydo 12 okt - 10:08

Was in Rotown! Vond het echt te gek... Allen veels te kort. Achteraf zei die gitarist ook dat ze hadden verwacht een voorprogamma (?!) show te spelen ipv een headlining show! Very Happy

Hopelijk volgende keer meer LMT...
Terug naar boven Ga naar beneden
reappearance




Aantal berichten : 90
Leeftijd : 94
Localisation : Peru
Registration date : 13-07-06

De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tweede tour, wie is er bij geweest?   De tweede tour, wie is er bij geweest? Emptyvr 13 okt - 1:38

Een headlining tour? nu Ben ik benieuwd!
Terug naar boven Ga naar beneden
nielsholgerson3000

nielsholgerson3000


Aantal berichten : 24
Leeftijd : 35
Registration date : 01-10-06

De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tweede tour, wie is er bij geweest?   De tweede tour, wie is er bij geweest? Emptyzo 15 okt - 13:41

HaHA , ja.. ik ook
hopelijk krijg ik de kans het eens te vragen op london calling.. of IEmAND iig Razz
maar ga nu ff foto's regelen ;hoop ik... want staan op een photobucket met wachtwoord, en ik heb dat wachtwoord niet... Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
thefonz

thefonz


Aantal berichten : 27
Leeftijd : 34
Registration date : 02-09-06

De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tweede tour, wie is er bij geweest?   De tweede tour, wie is er bij geweest? Emptyma 16 okt - 7:12

London Calling Vrijdag!
Iedereen moet erheen (nou eigenlijk niet want dan kan ik makkelijker vooraan:P)
Terug naar boven Ga naar beneden
nielsholgerson3000

nielsholgerson3000


Aantal berichten : 24
Leeftijd : 35
Registration date : 01-10-06

De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tweede tour, wie is er bij geweest?   De tweede tour, wie is er bij geweest? Emptywo 1 nov - 10:54

pff, wodt echt druk!! ik verwacht vééél engelsen daar hoor Very Happy

enne, dit kwam ik tegen, staat ook al bij media trouwens


https://2img.net/r/ihimizer/img153/2974/lmtnmelw6.jpg
Terug naar boven Ga naar beneden
thefonz

thefonz


Aantal berichten : 27
Leeftijd : 34
Registration date : 02-09-06

De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tweede tour, wie is er bij geweest?   De tweede tour, wie is er bij geweest? Emptydi 7 nov - 12:06

nielsholgerson3000 schreef:
pff, wodt echt druk!! ik verwacht vééél engelsen daar hoor Very Happy

enne, dit kwam ik tegen, staat ook al bij media trouwens


https://2img.net/r/ihimizer/img153/2974/lmtnmelw6.jpg

Ja man ik hoop dat beetje chill programma is!! En waar heb je dat plaatje vandaan??
Terug naar boven Ga naar beneden
Bijou

Bijou


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 37
Localisation : dordrecht
Registration date : 05-12-06

De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tweede tour, wie is er bij geweest?   De tweede tour, wie is er bij geweest? Emptydi 12 dec - 11:46

ik ben bij allebei de gigs geweest en t was echt vet!! eerst zouden we alleen naar paradiso gaan maar omdat t zo kort was zijn we ook maar naar de rotown gegaan:D

en maar goed ook want daar heb ik nog ff met jon en maz staan praten en ook ff Ben van zn "prooi" afgehouden,haha!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/bijoutje
Gesponsorde inhoud





De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tweede tour, wie is er bij geweest?   De tweede tour, wie is er bij geweest? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De tweede tour, wie is er bij geweest?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» album tour 2007

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Little Man Tate Nederlands Forum :: LMT concerten-
Ga naar: