Aantal berichten : 90 Leeftijd : 93 Localisation : Peru Registration date : 13-07-06
Onderwerp: The Music in my Head fest wo 4 apr - 2:56
Vorig jaar stond LMT daar... good old times.
Nu The Pigeons, The Rifles en Mando Diao en Badly Drawn boy en Sparklehorse,....
OM nog maar een paar van de nog te vullen 18 bands tellende linup te noemen!
Bijou
Aantal berichten : 126 Leeftijd : 36 Localisation : dordrecht Registration date : 05-12-06
Onderwerp: Re: The Music in my Head fest do 5 apr - 7:33
ja ik had dr ook al n thread over gemaakt op t engelse forum! Misschien ga ik wel - pigeons en the rifles zijn coool! en Mando en badly drawn boy zijn ook niet slecht!
reappearance
Aantal berichten : 90 Leeftijd : 93 Localisation : Peru Registration date : 13-07-06
Onderwerp: Re: The Music in my Head fest wo 11 apr - 4:23
Die gasten zijn al zo vet groot in Engeland... ik bedoel, ze staan daar al voor zulke grote zalen en podia, ongelovelijk dat die allemaal in zo'n 'klein' zaaltje spelen...
Heel den haag bestoken... kijken of er nog een paar bands de weg kwijt zijn. Er is niet veel te doen jongens.. nee, ja je kunt er lekker ijs eten, maar van de rest.
reappearance
Onderwerp: Re: The Music in my Head fest vr 8 jun - 9:23
Om hetnog een keer te zeggen...
Hoezo staan the Pigeons in de kleine zaal???? ja ik snap dat sparklehorse alleen in de grote wil staan.. maar ... Dat wordt feesten morgen!