Little Man Tate Nederlands Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Little Man Tate Nederlands Forum

www.littlemantate.co.uk
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 The Music in my Head fest

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
reappearance




Aantal berichten : 90
Leeftijd : 94
Localisation : Peru
Registration date : 13-07-06

The Music in my Head fest Empty
BerichtOnderwerp: The Music in my Head fest   The Music in my Head fest Emptywo 4 apr - 2:56

Vorig jaar stond LMT daar... good old times.

Nu The Pigeons, The Rifles en Mando Diao en Badly Drawn boy en Sparklehorse,....

OM nog maar een paar van de nog te vullen 18 bands tellende linup te noemen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bijou

Bijou


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 37
Localisation : dordrecht
Registration date : 05-12-06

The Music in my Head fest Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Music in my Head fest   The Music in my Head fest Emptydo 5 apr - 7:33

ja ik had dr ook al n thread over gemaakt op t engelse forum! Smile Misschien ga ik wel - pigeons en the rifles zijn coool! en Mando en badly drawn boy zijn ook niet slecht!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/bijoutje
reappearance




Aantal berichten : 90
Leeftijd : 94
Localisation : Peru
Registration date : 13-07-06

The Music in my Head fest Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Music in my Head fest   The Music in my Head fest Emptywo 11 apr - 4:23

Die gasten zijn al zo vet groot in Engeland... ik bedoel, ze staan daar al voor zulke grote zalen en podia, ongelovelijk dat die allemaal in zo'n 'klein' zaaltje spelen... pirat

Heel den haag bestoken... kijken of er nog een paar bands de weg kwijt zijn. Er is niet veel te doen jongens.. nee, ja je kunt er lekker ijs eten, maar van de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
reappearance




Aantal berichten : 90
Leeftijd : 94
Localisation : Peru
Registration date : 13-07-06

The Music in my Head fest Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Music in my Head fest   The Music in my Head fest Emptyvr 8 jun - 9:23

Om hetnog een keer te zeggen...

Hoezo staan the Pigeons in de kleine zaal???? ja ik snap dat sparklehorse alleen in de grote wil staan.. maar ... Dat wordt feesten morgen! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Music in my Head fest Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Music in my Head fest   The Music in my Head fest Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Music in my Head fest
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Little Man Tate Nederlands Forum :: Koetjes en kalvjes-
Ga naar: