Little Man Tate Nederlands Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Little Man Tate Nederlands Forum

www.littlemantate.co.uk
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het album komt eraan! ... he he

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
reappearance




Aantal berichten : 90
Leeftijd : 94
Localisation : Peru
Registration date : 13-07-06

Het album komt eraan! ... he he Empty
BerichtOnderwerp: Het album komt eraan! ... he he   Het album komt eraan! ... he he Emptyzo 10 dec - 4:25

Heei! het is zover! Het Debuut komt eraan!


De titel is, zoals vele al weten, 'About What You Know'. De plaat is geproduceerd door Elliot James en zal verschijnt 29 januari 2007.
Het 11 tracks tellende album bevat ook de inmiddels bekende singles 'Man I Hate Your Band' en 'House Party At Boothys'. Ook de nieuwe single 'Sexy In Latin', die verwacht word rond 22 januari, zal op de disc te vinden zijn.

De tracklist 'About What You Know':

'Man I Hate Your Band'
'European Lover'
'Sexy In Latin'
'This Must Be Love'
'House Party At Boothys'
'Who Invented These Lists?'
'Court Report'
'Little Big Man'
'3 Day Rule'
'This Girl Isn't My Girlfriend'
'Down On Marie'

V2 NL: "De eerste oplage van About What You Know is gelimiteerd en bevat een bonus-DVD met daarop de clips van What? What You Got, House Party At Boothy’s en Man I Hate Your Band en drie nummers (House Party At Boothy’s en de non-albumtracks Young Offenders en Hello Miss Lovely) die op 29 april 2006 werden opgenomen tijdens de uitverkochte show in The Plug in Sheffield. "

Hoera, we krijgen ook de gelimiteerde versie in ons kikkerlandje Very Happy

Maar we kunnen zeker de band wel terugverwachten na die London Calling show Smile... staat zelfs op de V2 site van Nederland.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bijou

Bijou


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 37
Localisation : dordrecht
Registration date : 05-12-06

Het album komt eraan! ... he he Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het album komt eraan! ... he he   Het album komt eraan! ... he he Emptyzo 10 dec - 5:01

dus t album komt hier ook uit? betur! scheelt weer qua geld dat je t nie via internet hoeft te bestellen en t uit engeland moet komen!
En als v2 nl nou de boel n beetje gaat promoten bij 3fm of weet ik t dan zijn er misschien mensen die ook nog WETEN dat t uitkomt!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/bijoutje
reappearance




Aantal berichten : 90
Leeftijd : 94
Localisation : Peru
Registration date : 13-07-06

Het album komt eraan! ... he he Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het album komt eraan! ... he he   Het album komt eraan! ... he he Emptyzo 10 dec - 5:18

Bijou schreef:
dus t album komt hier ook uit? betur! scheelt weer qua geld dat je t nie via internet hoeft te bestellen en t uit engeland moet komen!
En als v2 nl nou de boel n beetje gaat promoten bij 3fm of weet ik t dan zijn er misschien mensen die ook nog WETEN dat t uitkomt!!

What What you Got was wel dan weer 'De Single Van De Week' bij 3voor12...
Terug naar boven Ga naar beneden
Bijou

Bijou


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 37
Localisation : dordrecht
Registration date : 05-12-06

Het album komt eraan! ... he he Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het album komt eraan! ... he he   Het album komt eraan! ... he he Emptyzo 10 dec - 5:51

jah ik heb t gezien op de 3voor 12 site.. maar daarna heb je nix meer van LMT gehoord hier in dat stomme kikkerlandje! Maar als we met zn allen nou bij 3fm gaan zeuren.. gaan ze LMT misschien wel draaien! Hou ook t engelse forum in de gaten voor promo materiaal voor Sexy In Latin!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/bijoutje
reappearance




Aantal berichten : 90
Leeftijd : 94
Localisation : Peru
Registration date : 13-07-06

Het album komt eraan! ... he he Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het album komt eraan! ... he he   Het album komt eraan! ... he he Emptyma 11 dec - 8:49

Bijou schreef:
jah ik heb t gezien op de 3voor 12 site.. maar daarna heb je nix meer van LMT gehoord hier in dat stomme kikkerlandje! Maar als we met zn allen nou bij 3fm gaan zeuren.. gaan ze LMT misschien wel draaien! Hou ook t engelse forum in de gaten voor promo materiaal voor Sexy In Latin!

mmm een handtekeningenactie op het forum om airplay te krijgen?? lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bijou

Bijou


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 37
Localisation : dordrecht
Registration date : 05-12-06

Het album komt eraan! ... he he Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het album komt eraan! ... he he   Het album komt eraan! ... he he Emptyma 11 dec - 8:55

jah ik vin t n goeie!! je kan ook gewoon de 3fm djs gaan stalken tot ze LMT gaan draaien;)

ik heb boothys vorige week op mtv brand new gezien dus misschien wordt dat de nieuwe lmt single in nl..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/bijoutje
reappearance




Aantal berichten : 90
Leeftijd : 94
Localisation : Peru
Registration date : 13-07-06

Het album komt eraan! ... he he Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het album komt eraan! ... he he   Het album komt eraan! ... he he Emptyma 11 dec - 9:01

Bijou schreef:
jah ik vin t n goeie!! je kan ook gewoon de 3fm djs gaan stalken tot ze LMT gaan draaien;)

ik heb boothys vorige week op mtv brand new gezien dus misschien wordt dat de nieuwe lmt single in nl..

Vet op brand new! mmm ... intressant om over te denken

Ja dat stalken werkt nooit bij mij... heb het wel eens geprobeerd.

MAAR vergeet KinkFm niet!
De HELE redactie daar hangt dus vol met LMT posters schijnt... naar horen zeggen. Ze draaiden What What you Got ook wel regelmatig... maar heb nog niets gehoord van de nieuwe singles..
Terug naar boven Ga naar beneden
Bijou

Bijou


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 37
Localisation : dordrecht
Registration date : 05-12-06

Het album komt eraan! ... he he Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het album komt eraan! ... he he   Het album komt eraan! ... he he Emptyma 11 dec - 9:05

kink fm?? ken ik niet.. moet ik maar is gaan opzoeken dan:D hopen dat ik die wel kan ontvangen.. kan namelijk niet bij 3fm

en ja stalken werkte even bij mij maar volgens mij zijn ze me alweer zat bij 3fm..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/bijoutje
Bijou

Bijou


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 37
Localisation : dordrecht
Registration date : 05-12-06

Het album komt eraan! ... he he Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het album komt eraan! ... he he   Het album komt eraan! ... he he Emptydi 12 dec - 15:45

ok t album komt dus zeker weten uit in nl, en op de zelfde datum als in engeland (als t goed is) nou kan je via www.hmv.co.uk t album (de ldt edition) bestellen voor 8.99 pond (das iets van 15euro denk ik) maar dan moet je wel n credit card hebben. ik heb em ook zien staan op www.velvetmusic.nl maar daar was ie geloof ik wel iets duurder..

naja waar je em ook vandaag wil halen--> KOPEN die plaat!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/bijoutje
Gesponsorde inhoud





Het album komt eraan! ... he he Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het album komt eraan! ... he he   Het album komt eraan! ... he he Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het album komt eraan! ... he he
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal!
» album tour 2007
» Rerelease van het Album!!! + European Lover - 20 augustus
» JIMMY ALTER (LUISTER HET ALBUM VANDAAG!)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Little Man Tate Nederlands Forum :: Little Man Tate-
Ga naar: