Little Man Tate Nederlands Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Little Man Tate Nederlands Forum

www.littlemantate.co.uk
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
reappearance




Aantal berichten : 90
Leeftijd : 94
Localisation : Peru
Registration date : 13-07-06

Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal! Empty
BerichtOnderwerp: Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal!   Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal! Emptyzo 28 jan - 12:14

Jahaa de Nederlanders kunnen schijnbaar maar net genoeg krijgen, het album staat nu ook voor een tijdje op de luisterpaal van 3voor12. Very Happy

http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/32955127
Terug naar boven Ga naar beneden
Bijou

Bijou


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 37
Localisation : dordrecht
Registration date : 05-12-06

Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal!   Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal! Emptyma 29 jan - 3:23

tss eerst zeiken ze LMT helemaal af en nou zijn ze ineens helemaal blij met ze...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/bijoutje
reappearance




Aantal berichten : 90
Leeftijd : 94
Localisation : Peru
Registration date : 13-07-06

Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal!   Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal! Emptyma 29 jan - 7:25

Bijou schreef:
tss eerst zeiken ze LMT helemaal af en nou zijn ze ineens helemaal blij met ze...

Ja 3voor12 weet ook niet wat ze willen, die journalisten daar communiceren ook langs elkaar heen volgens mij.
Toch, volgens mij vonden ze niet slecht maar "ze zullen nooit in de popgeschiedenis herhaald worden" Of iets dergelijks zeiden ze toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bijou

Bijou


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 37
Localisation : dordrecht
Registration date : 05-12-06

Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal!   Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal! Emptyma 29 jan - 17:19

ja idd zoiets.. zo van ze moeten dr nog maar van genieten zolang t duurt want ze zullen de geschiedenis boeken niet halen!

Is bij OOR trouwens ook.. bij dat interview (in t laatste nummer)zijn ze helemaal blij met LMT en een stukje verder wordt t album afgekraakt!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/bijoutje
reappearance




Aantal berichten : 90
Leeftijd : 94
Localisation : Peru
Registration date : 13-07-06

Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal!   Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal! Emptyma 5 feb - 14:16

Bijou schreef:
ja idd zoiets.. zo van ze moeten dr nog maar van genieten zolang t duurt want ze zullen de geschiedenis boeken niet halen!

Is bij OOR trouwens ook.. bij dat interview (in t laatste nummer)zijn ze helemaal blij met LMT en een stukje verder wordt t album afgekraakt!

Ohja? bij de Play?

Een paar edities eerder stonden er ze er ook al in, maar toen was het neutraal tot zelfs positief!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bijou

Bijou


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 37
Localisation : dordrecht
Registration date : 05-12-06

Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal!   Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal! Emptydi 6 feb - 3:18

die vent die t geschreven had zei iets van ik heb die cd al n tijdje maar ik luister em eigenlijk nooit want t is niet veel bijzonders.

maar ik heb em vertaald en op t engelse forum gezet en toen kwam ik dr achter dat ie waarschijnlijk toch wat vaker naar t album heeft geluisterd want t lijkt wel of ie Man I Hate Your Band qoute in zn stukje! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/bijoutje
Gesponsorde inhoud





Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal!   Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» JIMMY ALTER (LUISTER HET ALBUM VANDAAG!)
» Rerelease van het Album!!! + European Lover - 20 augustus
» LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3
» album tour 2007
» Het album komt eraan! ... he he

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Little Man Tate Nederlands Forum :: Little Man Tate-
Ga naar: