Little Man Tate Nederlands Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Little Man Tate Nederlands Forum

www.littlemantate.co.uk
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bijou

Bijou


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 37
Localisation : dordrecht
Registration date : 05-12-06

LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3 Empty
BerichtOnderwerp: LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3   LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3 Emptyvr 16 maa - 5:43

dat wordt een latertje zondag want LMT komt voorbij tijdens 3voor12.tv! wat helaas pas om 00.10 begint.. maar toch leuk:) en je kan t altijd opnemen en nog een andere keer kijken Very Happy

Wat zijn ze ineens into LMT bij 3voor12.. net na London Calling waren t nog kleurloze iets te dikke jongentjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/bijoutje
reappearance




Aantal berichten : 90
Leeftijd : 94
Localisation : Peru
Registration date : 13-07-06

LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3   LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3 Emptywo 21 maa - 7:04

Ja maar ze zeiden toch niet dat de muziek slecht was?

Overal: Britse sensatie hier, britse SENSATIE daar! Ik wordt er echt tuureluurs van. (ouderwets woord nummero twee)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bijou

Bijou


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 37
Localisation : dordrecht
Registration date : 05-12-06

LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3   LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3 Emptywo 21 maa - 9:24

Museumgast schreef:
Ja maar ze zeiden toch niet dat de muziek slecht was?

Overal: Britse sensatie hier, britse SENSATIE daar! Ik wordt er echt tuureluurs van. (ouderwets woord nummero twee)


volgens mij deugde de muziek ook niet hoor.. wacht ik zoek die review van London Calling ff op..

ok gekopieerd van de 3voor12 site:
Citaat :
Op plaat kunnen we dat nog met de mantel der liefde bedekken en het charmante rammelpop noemen, maar op het podium veranderen ze in een kleurloze brij.


laat ze daar eens uit gaan zoeken wat ze nou van LMT vinden!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/bijoutje
reappearance




Aantal berichten : 90
Leeftijd : 94
Localisation : Peru
Registration date : 13-07-06

LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3   LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3 Emptyvr 23 maa - 5:02

Bijou schreef:


volgens mij deugde de muziek ook niet hoor.. wacht ik zoek die review van London Calling ff op..

ok gekopieerd van de 3voor12 site:
Citaat :
Op plaat kunnen we dat nog met de mantel der liefde bedekken en het charmante rammelpop noemen, maar op het podium veranderen ze in een kleurloze brij.


laat ze daar eens uit gaan zoeken wat ze nou van LMT vinden!


MMM Mja, maar toch hing er niet een algemeen negatief beeld van LMT in dat stukkie, toch??? Diegene was alleen niet onder de indruk van de band, Kleurloos, tja er vallen misschien well eens bandjes weg in de soep van london calling? Er zijn dan zoveel bandjes.
Ps..... Ik herrinner me plots de reactie van Jon op dat artikelwat hij zei gisteravond. Whahahahaha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bijou

Bijou


Aantal berichten : 126
Leeftijd : 37
Localisation : dordrecht
Registration date : 05-12-06

LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3   LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3 Emptyvr 23 maa - 8:06

haha!! ja FAT BITCH! ik had t er nog met em over gehad in de kroeg en toen zat ie van ja dat is echt de grappigste review ooit! aww bless em Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/bijoutje
Gesponsorde inhoud





LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3   LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
LMT zondagavond 3voor12.tv ned 3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 3voor12
» 3voor12 interview!!
» Album nu ook op de 3voor12 Luisterpaal!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Little Man Tate Nederlands Forum :: LMT Media-
Ga naar: